ДЗЯРЖАЎНАЯ УСТАНОВА АДУКАЦЫІ "ЛІНОЎСКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА"
diplom
Год народнага адзінства
Афіцыйны інтэрнэт-партал Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Навукова-метадычная ўстанова "Нацыянальны інстытут адукацыі"
Детский правовой сайт
Портал рейтинговой оценки качества оказания услуг организациями Республики Беларусь

АБ ШКОЛЕ

ШКОЛА СЁННЯ

223 вучні;
13 класаў-камплектаў;
32 настаўнікі і бібліятэкар;
21 чалавек абслугоўваючага персаналу.

Наш педагагічны патэнцыял

Катэгорыя Колькасць
Вышэйшая катэгорыя 11
Першая катэгорыя 17
Другая катэгорыя 2
Без катэгорыі 2

Інфармацыя аб колькасці вучняў па класах на 2020/2021 навучальны год

Клас Колькасць
1 22
2 20
12
12
20
12
5 22
6 15
7 19
8 25
9 18
10 12
11 14

 

Дзіцячыя і юнацкія грамадскія аб’яднанні

Арганізацыя пазаўрочнай дзейнасці вучняў

Мова навучання ў школе

беларуская

Замежная мова ў школе

нямецкая

Павышаны ўзровень вывучання

  • Матэматыка і руская мова  —  11 клас (4 навучэнцы), настаўнікі Антановіч В.С. і Бабкоўская  Л.С.
  • Матэматыка і біялогія — 10 клас (5 навучэнцаў), настаўнікі Антановіч В.С. і Рычко Н.Р.

Інтэграваннае навучанне і выхаванне

  • 1 клас. Класны кіраўнік Шавялёва Эла Аляксееўна
  • 2 клас. Класны кіраўнік Касілка Таццяна Уладзіміраўна
  • 3 «Б» клас. Класны кіраўнік Дворак Наталля Васільеўна
  • 4 “А” клас. Класны кіраўнік Жвалікоўская Наталля Аляксандраўна
  • 4 «Б» клас. Класны кіраўнік Хмара Іна Аляксееўна

Спецыяльная адукацыя

5 вучняў навучаюцца па праграме «Цяжкасці ў навучанні»
На базе школы адкрыты пункт карэкцыйна-педагагічнай дапамогі для дзяцей з моўнымі парушэннямі

У школе працуе настаўнік-дэфектолаг Барысевіч Наталля Мікалаеўна

У рамках вучэбнага прадмета «Працоўнае навучанне» у 10, 11 класе арганізавана навучанне па спецыяльнасці «рабочы зялёнага будаўніцтва»: 10 клас – 7 вучняў, 11 клас — 10 вучняў

аўторак Тэарэтычныя заняткі (10 клас) – 1 г. настаўнік біялогіі Рычко Н.Р.
серада Практычныя заняткі  (10 клас) — 1 г.

Практычныя заняткі  (11 клас) — 1 г.

майстар вытворчага  навучання Бондарава Т.В.
чацвер Практычныя заняткі (11 клас) – 1 г. майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.
пятніца Практычныя заняткі (11 клас) – 1 г.

Практычныя заняткі  (10 клас) — 1 г.

майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.
субота Тэарэтычныя заняткі (11 клас) – 2 г.

Тэарэтычныя заняткі (10 клас) — 1 г.

Практычныя заняткі (10 клас) – 2 г.

Практычныя заняткі (11 клас) – 1 г.

настаўнік біялогіі Рычко Н.Р.

 

настаўнік біялогіі Рычко Н.Р.

 

майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.

майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.

 

Сувязі і супрацоўніцтва

Фінансавую падтрымку школе аказваюць:

ПРАБЛЕМА 2020/2021 навучальнага года

Стварэнне адукацыйнай прасторы, якая дазваляе забяспечыць якасць адукацыі, асобасны рост навучэнцаў і іх падрыхтоўку да паўнацэннага і эфектыўнага ўдзелу ў грамадскім і прафесійным жыцці ва ўмовах інфармацыйнага грамадства

Мэта:

  1. Забеспячэнне стабільных вынікаў адукацыйнага працэсу праз прымяненне сучасных падыходаў да арганізацыі адукацыйнай дзейнасці, бесперапыннае ўдасканаленне прафесійнага ўзроўню і педагагічнага майстэрства педагогаў.
  2. Стварэнне ўмоў для развіцця дзіцячай адоранасці ў адукацыйнай прасторы ўстановы аукацыі.
  3. Стварэнне абстаноўкі псіхалагічнага камфорту і бяспекі жыццядзейнасці навучэнцаў праз удасканальванне маральна здаровых адносін у сацыяльным асяроддзі, прафілактыку правапарушэнняў непаўналетніх, арганізацыю фізкультурна-аздараўленчай работы і прапаганду здаровага ладу жыцця.

Задачы школы на 2020/2021 навучальны год:

  1. Садзейнічаць павышэнню якасці адукацыі на аснове сучасных форм і метадаў вучэбных заняткаў праз рэалізацыю кампетэнтнаснага падыходу ў выкладанні вучэбных прадметаў.
  2. Працягваць сістэмную работу па развіцці здольнасцей і магчымасцей кожнага вучня шляхам падбору эфектыўных форм дзейнасці.
  3. Наладзіць абмен педагагічным вопытам у форме ўзаеманаведвання ўрокаў (факультатыўных заняткаў) з мэтай павышэння якасці выкладання за кошт знаёмства з педагагічнымі прыёмамі калег.
  4. Садзейнічаць далейшаму распаўсюджванню вопыту педагагічнай дзейнасці настаўнікаў у выкарыстанні эфектыўных адукацыйных практык па рэалізацыі дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання вучняў.
  5. Актывізаваць работу па арганізацыі праектна-даследчай дзейнасці навучэнцаў школы і педагогаў, якія выкладаюць прадметы гуманітарнага і матэматычнага цыклаў.
  6. Садзейнічаць фарміраванню ў навучэнцаў любові да сваёй малой радзімы, каштоўнасных адносін да гісторыі, культуры роднага краю, пачуцця прыналежнасці да яго мінулага і сённяшняга дня, адказнасці за яго будучыню.
  7. Працягваць работу па захаванні і ўмацаванні здароўя навучэнцаў, прывіцці ім навыкаў здаровага ладу жыцця, па прафілактыцы шкодных залежнасцей, правапарушэнняў і злачынстваў сярод непаўналетніх сродкамі фізічнай культуры і спорту.
  8. Фарміраваць псіхалагічную культуру асобы праз авалоданне ўменнямі і навыкамі эфектыўнай адаптацыі да зменлівых умоў жыццядзейнасці, развіццё камунікатыўных здольнасцей, імкненне да самапазнання і самарэалізацыі.
  9. Развіваць і ўмацоўваць матэрыяльна-тэхнічную базу, прадметна-развіваючае асяроддзе, навукова-метадычнае забеспячэнне навучання праз актывізацыю работы па развіцці пазабюджэтнай дзейнасці.
Архіў
Вас запрашае субота
Вас запрашае субота
Бяспечнае дзяцінства
Единый информационно-образовательный ресурс
EW3WE
DADOMU.BY
Время стать заметным!
Дом без насилия
Время стать заметным!
Мобильное приложение
Музей истории вычислительной техники
Могилевский институт МВД Республики Беларусь
Беларусь Библиотечная
Беларусь Библиотечная