ДЗЯРЖАЎНАЯ УСТАНОВА АДУКАЦЫІ "ЛІНОЎСКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА"
diplom
Афіцыйны інтэрнэт-партал Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Навукова-метадычная ўстанова "Нацыянальны інстытут адукацыі"
Детский правовой сайт
Портал рейтинговой оценки качества оказания услуг организациями Республики Беларусь

АБ ШКОЛЕ

ШКОЛА СЁННЯ

223 вучні;
13 класаў-камплектаў;
32 настаўнікі і бібліятэкар;
21 чалавек абслугоўваючага персаналу.

Наш педагагічны патэнцыял

Катэгорыя Колькасць
Вышэйшая катэгорыя 11
Першая катэгорыя 17
Другая катэгорыя 2
Без катэгорыі 2

Інфармацыя аб колькасці вучняў па класах на 2019/2020 навучальны год

Клас Колькасць
1 22
2 20
12
12
20
12
5 22
6 15
7 19
8 25
9 18
10 12
11 14

 

Дзіцячыя і юнацкія грамадскія аб’яднанні

Арганізацыя пазаўрочнай дзейнасці вучняў

Мова навучання ў школе

беларуская

Замежная мова ў школе

нямецкая

Павышаны ўзровень вывучання

  • Матэматыка і руская мова  —  11 клас (4 навучэнцы), настаўнікі Антановіч В.С. і Бабкоўская  Л.С.
  • Матэматыка і біялогія — 10 клас (5 навучэнцаў), настаўнікі Антановіч В.С. і Рычко Н.Р.

Інтэграваннае навучанне і выхаванне

  • 1 клас. Класны кіраўнік Шавялёва Эла Аляксееўна
  • 2 клас. Класны кіраўнік Касілка Таццяна Уладзіміраўна
  • 3 «Б» клас. Класны кіраўнік Дворак Наталля Васільеўна
  • 4 “А” клас. Класны кіраўнік Жвалікоўская Наталля Аляксандраўна
  • 4 «Б» клас. Класны кіраўнік Хмара Іна Аляксееўна

Спецыяльная адукацыя

5 вучняў навучаюцца па праграме «Цяжкасці ў навучанні»
На базе школы адкрыты пункт карэкцыйна-педагагічнай дапамогі для дзяцей з моўнымі парушэннямі

У школе працуе настаўнік-дэфектолаг Барысевіч Наталля Мікалаеўна

У рамках вучэбнага прадмета «Працоўнае навучанне» у 10, 11 класе арганізавана навучанне па спецыяльнасці «рабочы зялёнага будаўніцтва»: 10 клас – 7 вучняў, 11 клас — 10 вучняў

аўторак Тэарэтычныя заняткі (10 клас) – 1 г. настаўнік біялогіі Рычко Н.Р.
серада Практычныя заняткі  (10 клас) — 1 г.

Практычныя заняткі  (11 клас) — 1 г.

майстар вытворчага  навучання Бондарава Т.В.
чацвер Практычныя заняткі (11 клас) – 1 г. майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.
пятніца Практычныя заняткі (11 клас) – 1 г.

Практычныя заняткі  (10 клас) — 1 г.

майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.
субота Тэарэтычныя заняткі (11 клас) – 2 г.

Тэарэтычныя заняткі (10 клас) — 1 г.

Практычныя заняткі (10 клас) – 2 г.

Практычныя заняткі (11 клас) – 1 г.

настаўнік біялогіі Рычко Н.Р.

 

настаўнік біялогіі Рычко Н.Р.

 

майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.

майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.

 

Сувязі і супрацоўніцтва

Фінансавую падтрымку школе аказваюць:

ПРАБЛЕМА 2020/2021 навучальнага года

Стварэнне адукацыйнай прасторы, якая дазваляе забяспечыць якасць адукацыі, асобасны рост навучэнцаў і іх падрыхтоўку да паўнацэннага і эфектыўнага ўдзелу ў грамадскім і прафесійным жыцці ва ўмовах інфармацыйнага грамадства

Мэта:

  1. Забеспячэнне стабільных вынікаў адукацыйнага працэсу праз прымяненне сучасных падыходаў да арганізацыі адукацыйнай дзейнасці, бесперапыннае ўдасканаленне прафесійнага ўзроўню і педагагічнага майстэрства педагогаў.
  2. Стварэнне ўмоў для развіцця дзіцячай адоранасці ў адукацыйнай прасторы ўстановы аукацыі.
  3. Стварэнне абстаноўкі псіхалагічнага камфорту і бяспекі жыццядзейнасці навучэнцаў праз удасканальванне маральна здаровых адносін у сацыяльным асяроддзі, прафілактыку правапарушэнняў непаўналетніх, арганізацыю фізкультурна-аздараўленчай работы і прапаганду здаровага ладу жыцця.

Задачы школы на 2020/2021 навучальны год:

  1. Садзейнічаць павышэнню якасці адукацыі на аснове сучасных форм і метадаў вучэбных заняткаў праз рэалізацыю кампетэнтнаснага падыходу ў выкладанні вучэбных прадметаў.
  2. Працягваць сістэмную работу па развіцці здольнасцей і магчымасцей кожнага вучня шляхам падбору эфектыўных форм дзейнасці.
  3. Наладзіць абмен педагагічным вопытам у форме ўзаеманаведвання ўрокаў (факультатыўных заняткаў) з мэтай павышэння якасці выкладання за кошт знаёмства з педагагічнымі прыёмамі калег.
  4. Садзейнічаць далейшаму распаўсюджванню вопыту педагагічнай дзейнасці настаўнікаў у выкарыстанні эфектыўных адукацыйных практык па рэалізацыі дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання вучняў.
  5. Актывізаваць работу па арганізацыі праектна-даследчай дзейнасці навучэнцаў школы і педагогаў, якія выкладаюць прадметы гуманітарнага і матэматычнага цыклаў.
  6. Садзейнічаць фарміраванню ў навучэнцаў любові да сваёй малой радзімы, каштоўнасных адносін да гісторыі, культуры роднага краю, пачуцця прыналежнасці да яго мінулага і сённяшняга дня, адказнасці за яго будучыню.
  7. Працягваць работу па захаванні і ўмацаванні здароўя навучэнцаў, прывіцці ім навыкаў здаровага ладу жыцця, па прафілактыцы шкодных залежнасцей, правапарушэнняў і злачынстваў сярод непаўналетніх сродкамі фізічнай культуры і спорту.
  8. Фарміраваць псіхалагічную культуру асобы праз авалоданне ўменнямі і навыкамі эфектыўнай адаптацыі да зменлівых умоў жыццядзейнасці, развіццё камунікатыўных здольнасцей, імкненне да самапазнання і самарэалізацыі.
  9. Развіваць і ўмацоўваць матэрыяльна-тэхнічную базу, прадметна-развіваючае асяроддзе, навукова-метадычнае забеспячэнне навучання праз актывізацыю работы па развіцці пазабюджэтнай дзейнасці.
Архіў
Вас запрашае субота
Вас запрашае субота
Бяспечнае дзяцінства
EW3WE
DADOMU.BY
Время стать заметным!
Дом без насилия
Время стать заметным!
Мобильное приложение
Музей истории вычислительной техники
Могилевский институт МВД Республики Беларусь
Беларусь Библиотечная
Беларусь Библиотечная