ДЗЯРЖАЎНАЯ УСТАНОВА АДУКАЦЫІ "ЛІНОЎСКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА"
diplom
Год малой радзімы
Афіцыйны інтэрнэт-партал Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Навукова-метадычная ўстанова "Нацыянальны інстытут адукацыі"
Детский правовой сайт

АБ ШКОЛЕ

ШКОЛА СЁННЯ

235 вучня;
13 класаў-камплектаў;
32 настаўнік і бібліятэкар;
21 абслугоўваючага персаналу.

Наш педагагічны патэнцыял

Катэгорыя Колькасць
Вышэйшая катэгорыя  7
Першая катэгорыя 22
Другая катэгорыя 4
Без катэгорыі 0

Інфармацыя аб колькасці вучняў па класах на 2018/2019 навучальны год

Клас Колькасць
1 27
2 33
3 24
4 16
5 20
6 25
7 18
8 20
9 29
10 7
11 16

 

Дзіцячыя і юнацкія грамадскія аб’яднанні

Арганізацыя пазаўрочнай дзейнасці вучняў

Мова навучання ў школе

беларуская

Замежная мова ў школе

нямецкая

Павышаны ўзровень вывучання

  • матэматыка і беларуская мова  —  11 клас (5 навучэнцаў), настаўнікі Рэчыц Т.С., Бяскроўная Л.А.
  • гісторыя Беларусі і нямецкая мова — 10 клас (4 навучэнцы), настаўнікі Бяскроўны А.В., Ільяшэвіч А.М.

Інтэграваннае навучанне і выхаванне

  • 1 «Б» клас. Класны кіраўнік Дворак Наталля Васільеўна
  • 2 «А» клас. Класны кіраўнік Жвалікоўская Наталля Аляксандраўна
  • 2 «Б» клас. Класны кіраўнік Хмара  Іна Аляксееўна

У школе працуе дэфектолаг Барысевіч Наталля Мікалаеўна

У рамках вучэбнага прадмета «Працоўнае навучанне» у 10 класе арганізавана навучанне трох вучняў па спецыяльнасці «рабочы зялёнага будаўніцтва»

панядзелак 2 тэарэтычных заняткі настаўнік біялогіі Рычко Н.Р.
аўторак 1 практычны занятак майстар вытворчага  навучання Бондарава Т.В.
субота 3 практычных заняткі майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.

Сувязі і супрацоўніцтва

Фінансавую падтрымку школе аказваюць:

ПРАБЛЕМА 2018/2019 навучальнага года

Стварэнне механізма ўстойлівага развіцця школы, які забяспечвае павышэнне якасці і даступнасці навучання на аснове камфортнага, здароўезберагальнага асяроддзя ва ўстанове адукацыі

Мэта:

  1. Стварыць умовы для ўдасканалення адукацыйнага асяроддзя ўстановы адукацыі, арыентаванага на павышэнне якасці адукацыі вучняў, высокі ўзровень прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў і шырокае выкарыстанне сучасных адукацыйных тэхналогій у адпаведнасці з запытамі соцыума і патрабаваннямі сучаснасці.
  2. Павысіць вучэбную матывацыю і стварыць ўмовы для самарэалізацыі асобы вучня праз удасканаленне педагагічнага майстэрства і творчасці настаўніка.
  3. Актывізаваць работу па фарміраванні якасцей асобы удзельнікаў адукацыйнага працэсу на аснове дзяржаўнай ідэалогіі праз укараненне новых форм арганізацыі выхаваўчай работы і ўключэнне бацькоўскай грамадскасці ў творчую, сацыяльна значную дзейнасць, накіраваную на павышэнне статуса сям’і і школы.

Задачы школы на 2018/2019 навучальны год:

  1. Павысіць якасць ведаў навучэнцаў, развіццё іх інтэлектуальных і творчых здольнасцей праз задавальненне ўласных адукацыйных запытаў і патрабаванняў у самаразвіцці асобы, з улікам захавання і ўмацавання здароў школьнікаў.
  2. Забяспечыць якаснае аказанне спецыяльных адукацыйных паслуг ва ўмовах інтэграванага навучання.
  3. Садзейнічаць стварэнню ўмоў для паспяховай самарэалізацыі навучэнцаў з рознымі адукацыйнымі магчымасцямі, выкарыстоўваючы індывідуальны падыход у навучанні і выхаванні.
  4. Накіраваць метадычную работу з кадрамі на ўдасканаленне прафесійных кампетэнцый педагогаў праз рэалізацыю прынцыпаў дыферэнцыраванага навучання, выкарыстанне асобасна-арыентаванага падыходу ў адукацыйным працэсе і неперарыўную самаадукацыю.
  5. Працягваць мэтанакіраваную работу па ўдасканальванню метадычнага інструментарыя ў рабоце педагогаў з адоранымі і высокаматываванымі навучэнцамі.
  6. Удасканаліць сістэму работы па павышэнню прафесійнага ўзроўню і вынікаў працы педагогаў па пытаннях дапрофільнай падрыхтоўкі і прфільнага навучання.
  7. Працягваць мэтанакіраваную работу па фарміраванні ў навучэнцаў любові да сваёй малой радзімы, каштоўнасных адносін да гісторыі і культуры роднага краю, пачуцця прыналежнасці да яго мінулага і сённяшняга дня, адказнасці за яго будучыню.
  8. Працягваць работу, накіраваную на захаванне і ўмацаванне здароўя навучэнцаў, прывіццё ім навыкаў здаровага ладу жыцця, прафілактыку шкодных залежнасцей, правапарушэнняў і злачынстваў сярод непаўналетніх.
  9. Пашырыць пазітыўную выхаваўчую прастору шляхам больш актыўнага далучэння да вырашэння праблем выхавання дзяцей і падлеткаў патэнцыялу грамадскіх арганізацый, соцыуму.

Архіў
Вас запрашае субота
Вас запрашае субота
Час кода
DADOMU.BY
Время стать заметным!
Дом без насилия
Время стать заметным!
Мобильное приложение
Музей истории вычислительной техники