ДЗЯРЖАЎНАЯ УСТАНОВА АДУКАЦЫІ "ЛІНОЎСКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА"
diplom
Год малой радзімы
Афіцыйны інтэрнэт-партал Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Навукова-метадычная ўстанова "Нацыянальны інстытут адукацыі"
Детский правовой сайт

АБ ШКОЛЕ

ШКОЛА СЁННЯ

235 вучня;
13 класаў-камплектаў;
32 настаўнік і бібліятэкар;
21 абслугоўваючага персаналу.

Наш педагагічны патэнцыял

Катэгорыя Колькасць
Вышэйшая катэгорыя 8
Першая катэгорыя 21
Другая катэгорыя 4
Без катэгорыі 0

Інфармацыя аб колькасці вучняў па класах на 2018/2019 навучальны год

Клас Колькасць
1 27
2 33
3 24
4 16
5 20
6 25
7 18
8 20
9 29
10 7
11 16

 

Дзіцячыя і юнацкія грамадскія аб’яднанні

Арганізацыя пазаўрочнай дзейнасці вучняў

Мова навучання ў школе

беларуская

Замежная мова ў школе

нямецкая

Павышаны ўзровень вывучання

  • матэматыка і беларуская мова  —  11 клас (5 навучэнцаў), настаўнікі Рэчыц Т.С., Бяскроўная Л.А.
  • гісторыя Беларусі і нямецкая мова — 10 клас (4 навучэнцы), настаўнікі Бяскроўны А.В., Ільяшэвіч А.М.

Інтэграваннае навучанне і выхаванне

  • 1 «Б» клас. Класны кіраўнік Дворак Наталля Васільеўна
  • 2 «А» клас. Класны кіраўнік Жвалікоўская Наталля Аляксандраўна
  • 2 «Б» клас. Класны кіраўнік Хмара  Іна Аляксееўна

У школе працуе дэфектолаг Барысевіч Наталля Мікалаеўна

У рамках вучэбнага прадмета «Працоўнае навучанне» у 10 класе арганізавана навучанне трох вучняў па спецыяльнасці «рабочы зялёнага будаўніцтва»

панядзелак 2 тэарэтычных заняткі настаўнік біялогіі Рычко Н.Р.
аўторак 1 практычны занятак майстар вытворчага  навучання Бондарава Т.В.
субота 3 практычных заняткі майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.

Сувязі і супрацоўніцтва

Фінансавую падтрымку школе аказваюць:

ПРАБЛЕМА 2018/2019 навучальнага года

Стварэнне механізма ўстойлівага развіцця школы, які забяспечвае павышэнне якасці і даступнасці навучання на аснове камфортнага, здароўезберагальнага асяроддзя ва ўстанове адукацыі

Мэта:

  1. Стварыць умовы для ўдасканалення адукацыйнага асяроддзя ўстановы адукацыі, арыентаванага на павышэнне якасці адукацыі вучняў, высокі ўзровень прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў і шырокае выкарыстанне сучасных адукацыйных тэхналогій у адпаведнасці з запытамі соцыума і патрабаваннямі сучаснасці.
  2. Павысіць вучэбную матывацыю і стварыць ўмовы для самарэалізацыі асобы вучня праз удасканаленне педагагічнага майстэрства і творчасці настаўніка.
  3. Актывізаваць работу па фарміраванні якасцей асобы удзельнікаў адукацыйнага працэсу на аснове дзяржаўнай ідэалогіі праз укараненне новых форм арганізацыі выхаваўчай работы і ўключэнне бацькоўскай грамадскасці ў творчую, сацыяльна значную дзейнасць, накіраваную на павышэнне статуса сям’і і школы.

Задачы школы на 2018/2019 навучальны год:

  1. Павысіць якасць ведаў навучэнцаў, развіццё іх інтэлектуальных і творчых здольнасцей праз задавальненне ўласных адукацыйных запытаў і патрабаванняў у самаразвіцці асобы, з улікам захавання і ўмацавання здароў школьнікаў.
  2. Забяспечыць якаснае аказанне спецыяльных адукацыйных паслуг ва ўмовах інтэграванага навучання.
  3. Садзейнічаць стварэнню ўмоў для паспяховай самарэалізацыі навучэнцаў з рознымі адукацыйнымі магчымасцямі, выкарыстоўваючы індывідуальны падыход у навучанні і выхаванні.
  4. Накіраваць метадычную работу з кадрамі на ўдасканаленне прафесійных кампетэнцый педагогаў праз рэалізацыю прынцыпаў дыферэнцыраванага навучання, выкарыстанне асобасна-арыентаванага падыходу ў адукацыйным працэсе і неперарыўную самаадукацыю.
  5. Працягваць мэтанакіраваную работу па ўдасканальванню метадычнага інструментарыя ў рабоце педагогаў з адоранымі і высокаматываванымі навучэнцамі.
  6. Удасканаліць сістэму работы па павышэнню прафесійнага ўзроўню і вынікаў працы педагогаў па пытаннях дапрофільнай падрыхтоўкі і прфільнага навучання.
  7. Працягваць мэтанакіраваную работу па фарміраванні ў навучэнцаў любові да сваёй малой радзімы, каштоўнасных адносін да гісторыі і культуры роднага краю, пачуцця прыналежнасці да яго мінулага і сённяшняга дня, адказнасці за яго будучыню.
  8. Працягваць работу, накіраваную на захаванне і ўмацаванне здароўя навучэнцаў, прывіццё ім навыкаў здаровага ладу жыцця, прафілактыку шкодных залежнасцей, правапарушэнняў і злачынстваў сярод непаўналетніх.
  9. Пашырыць пазітыўную выхаваўчую прастору шляхам больш актыўнага далучэння да вырашэння праблем выхавання дзяцей і падлеткаў патэнцыялу грамадскіх арганізацый, соцыуму.

Архіў
Вас запрашае субота
Вас запрашае субота
Время стать заметным!
DADOMU.BY
Время стать заметным!
Дом без насилия
Время стать заметным!
Мобильное приложение
Музей истории вычислительной техники
Могилевский институт МВД Республики Беларусь
Зубренок-50!