ДЗЯРЖАЎНАЯ УСТАНОВА АДУКАЦЫІ "ЛІНОЎСКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА"
diplom
Год малой радзімы
Афіцыйны інтэрнэт-партал Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Навукова-метадычная ўстанова "Нацыянальны інстытут адукацыі"
Детский правовой сайт

АБ ШКОЛЕ

ШКОЛА СЁННЯ

220 вучняў;
13 класаў-камплектаў;
32 настаўнікі і бібліятэкар;
21 чалавек абслугоўваючага персаналу.

Наш педагагічны патэнцыял

Катэгорыя Колькасць
Вышэйшая катэгорыя 10
Першая катэгорыя 17
Другая катэгорыя 4
Без катэгорыі 1

Інфармацыя аб колькасці вучняў па класах на 2019/2020 навучальны год

Клас Колькасць
1 21
13
12
20
11
4 23
5 16
6 20
7 25
8 18
9 19
10 16
11 6

 

Дзіцячыя і юнацкія грамадскія аб’яднанні

Арганізацыя пазаўрочнай дзейнасці вучняў

Мова навучання ў школе

беларуская

Замежная мова ў школе

нямецкая

Павышаны ўзровень вывучання

  • Нямецкая мова і гісторыя Беларусі  —  11 клас (3 навучэнцы), настаўнікі Ільяшэвіч А.М., Бяскроўны А.В.
  • Матэматыка і руская мова — 10 клас (4 навучэнцы), настаўнікі Антановіч В.С. і Бабкоўская Л.А.

Інтэграваннае навучанне і выхаванне

  • 1 клас. Класны кіраўнік Касілка Таццяна Уладзіміраўна
  • 2 «Б» клас. Класны кіраўнік Дворак Наталля Васільеўна
  • 3 «А» клас. Класны кіраўнік Жвалікоўская Наталля Аляксандраўна
  • 3 “Б” клас. Класны кіраўнік Хмара Іна Аляксееўна

Спецыяльная адукацыя

4 вучні навучаюцца па праграме «Цяжкасці ў навучанні»
На базе школы адкрыты пункт карэкцыйна-педагагічнай дапамогі для дзяцей з моўнымі парушэннямі

У школе працуе настаўнік-дэфектолаг Барысевіч Наталля Мікалаеўна

У рамках вучэбнага прадмета «Працоўнае навучанне» у 10, 11 класе арганізавана навучанне па спецыяльнасці «рабочы зялёнага будаўніцтва»: 10 клас – 12 вучняў, 11 клас — 3 вучні

аўторак Тэарэтычныя заняткі (10 клас) – 1 г.

Практычныя заняткі (11 клас) – 1 г.

настаўнік біялогіі Рычко Н.Р.

 

майстар вытворчага  навучання Бондарава Т.В.

серада Практычныя заняткі  (10 клас) —

2 г.

майстар вытворчага  навучання Бондарава Т.В.
чацвер Практычныя заняткі (11 клас) – 1 г. майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.
пятніца Практычныя заняткі (11 клас) – 1 г. майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.
субота Тэарэтычныя заняткі (11 клас) – 2 г.

Тэарэтычныя заняткі (10 клас) — 1 г.

Практычныя заняткі (10 клас) – 2 г.

Практычныя заняткі (11 клас) – 1 г.

настаўнік біялогіі Рычко Н.Р.

 

настаўнік біялогіі Рычко Н.Р.

 

майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.

майстар вытворчага навучання Бондарава Т.В.

 

Сувязі і супрацоўніцтва

Фінансавую падтрымку школе аказваюць:

ПРАБЛЕМА, над якой працуе школа ў  2019/2020 навучальным годзе

 Стварэнне механізму ўстойлівага развіцця школы, які забяспечвае павышэнне якасці і даступнасці навучання на аснове камфортнага, здароўезберагальнага асяроддзя ва ўстанове адукацыі

 Мэта:

  1. Стварыць умовы па удасканальванні адукацыйнага асяроддзя ўстановы адукацыі, фарміраванні сацыяльнай паспяховасці навучэнцаў, накіраваныя на павышэнне якасці і эфектыўнасці адукацыйнага працэсу.
  2. Павысіць якасць адукацыйнага працэсу праз удасканальванне прадметна-метадычнай падрыхтоўкі педагогаў, авалодванне здароўезберагальнымі адукацыйнымі тэхналогіямі, рэалізацыю сучасных дыдактычных падыходаў у выкладанні вучэбных прадметаў.
  3. Актывізаваць работу па асобасным развіцці навучэнцаў шляхам выкарыстання эфектыўных форм і метадаў у працэсе рэалізацыі Праграмы выхавання дзяцей і моладзі ў цесным узаемадзеянні з сям’ёй.

Задачы школы на 2019/2020 навучальны год

  1. Павысіць эфектыўнасць работы педагагічнага калектыву па прафарыентацыйнай рабоце з вучнямі праз рэалізацыю патэнцыялу міжведамаснага ўзаемадзеяння школы і соцыуму.
  2. Актывізаваць работу педагагічнага калектыву па развіцці творчых магчымасцей, эмацыянальна-валявых, інтэлектуальных і фізічных якасцей вучняў праз ўкараненне ў педагагічную дзейнасць настаўнікаў сучасных адукацыйных тэхналогій, пашырэнне спектру адукацыйных паслуг.
  3. Забяспечыць рэалізацыю магчымасцей высокаматываваных навучэнцаў празэфектыўны ўдзел у алімпіядным руху і навукова-даследчай дзейнасці.
  4. Пашырыць структуру метадычнай сеткі праз стварэнне ВМА настаўнікаў пачатковых класаў і нямецкай мовы.
  5. Садзейнічаць далейшаму распаўсюджванню вопыту педагагічнай дзейнасці настаўнікаў у выкарыстанні эфектыўных адукацыйных практык па рэалізацыі дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання вучняў.
  6. Працягваць фарміраванне спецыяльных кампетэнцый настаўнікаў-прадметнікаў, якія працуюць у класах інтэграванага навучання і выхавання.
  7. Садзейнічаць фарміраванню ў навучэнцаў любові да сваёй малой радзімы, каштоўнасных адносін да гісторыі, культуры роднага краю, пачуцця прыналежнасці да яго мінулага і сённяшняга дня, адказнасці за яго будучыню.
  8. Працягваць работу па захаванні і ўмацаванні здароўя навучэнцаў, прывіцці ім навыкаў здаровага ладу жыцця, па прафілактыцы шкодных залежнасцей, правапарушэнняў і злачынстваў сярод непаўналетніх сродкамі фізічнай культуры і спорту.
  9. Садзейнічаць паспяховай сацыялізацыі навучэнцаў праз уключэнне іх у розныя віды дзейнасці.
Архіў
Вас запрашае субота
Вас запрашае субота
EW3WE
Бяспечнае дзяцінства
DADOMU.BY
Время стать заметным!
Дом без насилия
Время стать заметным!
Мобильное приложение
Музей истории вычислительной техники
Могилевский институт МВД Республики Беларусь