ДЗЯРЖАЎНАЯ УСТАНОВА АДУКАЦЫІ "ЛІНОЎСКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА"
diplom
Год навукі
Афіцыйны інтэрнэт-партал Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Навукова-метадычная ўстанова "Нацыянальны інстытут адукацыі"
Детский правовой сайт

АБ ШКОЛЕ

ШКОЛА СЁННЯ

237 вучняў;
14 класаў-камплектаў;
33 настаўнік і бібліятэкар;
18 абслугоўваючага персаналу.

Наш педагагічны патэнцыял

Катэгорыя Колькасць
Вышэйшая катэгорыя  1
Першая катэгорыя 27
Другая катэгорыя 1
Без катэгорыі 4

Інфармацыя аб колькасці вучняў па класах на 2016/2017 навучальны год

Клас Колькасць
17
12
15
15
3 16
4 20
5 27
6 16
7 20
15
14
9 17
10 16
11 17

 

Дзіцячыя і юнацкія грамадскія аб’яднанні

Арганізацыя пазаўрочнай дзейнасці вучняў

Мова навучання ў школе

беларуская

Замежная мова ў школе

нямецкая

Павышаны ўзровень вывучання

матэматыка і беларуская мова  —  10 клас (5 навучэнцая), 11 клас (4 навучэнцы)

Сувязі і супрацоўніцтва

Фінансавую падтрымку школе аказваюць:

ПРАБЛЕМА  2017/2018 навучальнага года

Засваенне новых падыходаў да адукацыі: кампетэнтнаснага, рэсурснага і сістэмна-дзейнаснага як асноўных спосабаў удасканальвання якасці адукацыі – росту выніковасці, эфектыўнасці навучання, выхавання, развіцця і паспяховасці адукацыйнага працэсу

Мэта:

  1. Забяспечыць аптымальнае развіццё ўстановы адукацыі як цэласнай сацыяльна-педагагічнай сістэмы на аснове рэалізацыі кампентэнтнаснага падыходу.
  2. Стварыць умовы для ўдасканальвання ўзроўня прафесійнага майстэрства педагогаў праз распаўсюджванне эфектыўнай адукацыйнай практыкі выкладання вучэбных прадметаў на базавым і павышаным узроўнях.
  3. Стварыць эфектыўную выхаваўчую сістэму для фарміравання сацыяльна-грамадзянскай і патрыятычнай кампетэнцыі навучэнцаў, заснававанай на агульначалавечых каштоўнасцях, беражлівым стаўленні да нацыянальнай культуры, дзяржаўнай ідэалогіі, гістарычных традыцыях беларускага народа, фарміраванне адказных адносін да ўласнага здароўя.

Задачы школы на 2017/2018 навучальны год:

  1. Павысіць якасць адукацыі праз развіццё сістэмы дапрофільнай і профільнай падрыхтоўкі навучэнцаў.
  2. Садзейнічаць стварэнню адаптыўнай адукацыйнай прасторы, здольнай задаволіць асаблівыя адукацыйныя запыты дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця.
  3. Удасканаліць работу па асобасна-арыентаваным навучанні і выхаванні сродкамі развіцця школы і самаразвіцця асобы навучэнца.
  4. Забяспечыць павышэнне адукацыйнага і кваліфікацыйнага ўзроўняў педагагічных кадраў, іх персанальнай адказнасці за якасць сваёй працы праз самаадукацыю, эфектыўную педагагічную практыку,выкарыстанне інфармацыйна-камунікатыўных тэхналогій.
  5. Садзейнічаць стварэнню умоў для забеспячэння развіцця педагагічных ініцыятыў, творчасці і прафесійнага майстэрства.
  6. Павысіць узровень эфектыўнасці сістэмы метадычнай работы школы.
  7. Працягваць мэтанакіраваную работу па ўдасканальванні сістэмы патрыятычнага і ідэйна-маральнага выхавання як галоўнай састаўляючай выхаваўчага працэсу.
  8. Актывізаваць работу па папярэджанні правапарушэнняў шляхам больш цеснага ўзаемадзеяння класных кіраўнікоў з бацькамі.
  9. Працягваць работу па фарміраванні ўстойлівых навыкаў здаровага ладу жыцця шляхам фарміравання ў вучняў адказных адносін да свайго здароўя як уласнай і грамадскай каштоўнасці праз набыццё ведаў, зберажэнне і замацаванне здароўя, актывізацыю форм спартыўна-аздараўленчай работы, якія прадугледжваюць удзел законных прадстаўнікоў навучэнцаў у мерапрыемствах.

Архіў
Вас запрашае субота
DADOMU.BY
Дом без насилия
Время стать заметным!
Мобильное приложение
Музей истории вычислительной техники